Support

Support

Livstidssupport - Du växer med oss!

Vi vet att din tid är dyrbar!

Vi gör jobbet som din extra medarbetare.

Ring eller maila vår support så hjälper vi dig med allt som rör Er medarbetarguide. Har ni nya rutiner som ni vill ha på plats, eller något nytt formulär som skall ingå i er verksamhet? Vi fixar!

Ni växer och nya medarbetare kommer på plats?

Vi hjälper dig med all support och uppdaterar löpande er medarbetarguide så att den alltid är up to date, alla dagar året runt.

Vi stöttar och hjälper dig helt utan extra kostnad! Inga dolda kostnader. Allt ingår i ditt abonnemang.

Vanliga frågor

  1. Gå till flik Användare i menyn till vänster.
  2. Klicka på ögat till höger om den användare där du vill lägga till dokument.
  3. Skrolla ner och klicka på Lägg upp dokument
  4. Du kan även vilken typ av dokument du vill lägga upp

  1. Gå till fliken Media och ladda upp din pdf. Klicka på knappen kopiera länk.
  2. Skriv namnet på ditt dokument, markera texten och klicka på ikonen Infoga länk i menyn ovan.
  3. Klistra in länken i adressfältet och tryck OK

Det beror troligen på att du satt för få tecken, prova med ett lösenord på minst 6 tecken.

Klicka på den konversation/chat du vill se på, klicka på kugghjulet upp till höger.

  1. Gå till fliken Media. Ladda upp den bild du vill infoga.
  2. Gå till den sida där du vill placera din bild.
  3. Placera muspekaren där du vill placera bilden.
  4. Klicka på ikonen Bild i menyn ovan och välj den bild du vill lägga till.

  1. Gå till fliken Innehåll och välj Sidor, klicka på pennan bredvid den sida du vill redigera.
  2. Gör dina ändringar och glöm inte att klicka på Uppdatera.

  1. Gå till fliken Användare, klicka på knappen Skapa användare och lägg till uppgifterna för den nya användaren
  2. Personnummer behöver läggas till för att användaren ska kunna logga in med mobilt bank id
  3. Gå till fliken Innehåll och välj Sidor, klicka på pennan bredvid den sida du vill redigera.
  4. Glöm inte att klicka på Skapa användare när du är klar

När du skapar ett inlägg hamnar det på sidan inlägg och sparas där, den kan vara nyhetsbrev eller annan viktig information. En pushnotis däremot används oftast för korta meddelanden som t.ex Kom ihåg mötet i eftermiddag och liknande.

Det beror förmodligen på att användaren inte godkänt att ta emot pushnotiser, om du går till fliken Pushnotiser och klickar i fältet Mottagare ser du vilka som god att ta emot pushnotiser.

Detta beror troligen på att användaren redan finns med i Smart Hamster hos någon av våra andra kunder. Kontakta support så hjälper vi till att lösa detta.

Support